Cikkek
Cikkek
A világ legjobb munkahelyei
2019.01.31

A vezetőséget általában csak az érdekli, hogy a munkavállaló ne késsen el, és végezze el azokat a feladatokat, amik növelik a cég bevételeit. De szerencsére vannak olyan munkahelyek, ahol a főnök törődik az alkalmazottaival: luxusnyaralásra viszi, autót vagy lakást vesz neki, egyéves alkotói szabadságot ad, mesterszakácsot szerződtet- írja a szeretlekmagyarorszag.hu.
Csalódott emberek tízezrei távoznak a magyar munkahelyekről
2019.01.28

A kékgallérosok 40 százaléka gyakran váltogat munkahelyet. Végzetes, felmondáshoz vezető csalódást okozhatnak a vezetők által be nem tartott ígéretek, amelyek már gyakoribb okot jelentenek, mint a felettesek durva bánásmódja. Rabszolgatörvény ide, vagy oda: a munka/magánélet egyensúlya mind fontosabbá válik - derül ki a HR-Evolution Kft. 6300 főnyi munkavállalói bevonásával végzett reprezentatív fluktuációkutatásából.
Főnök vagy Vezető?
2019.01.26

A mai állandóan változó világban egy cég élére, vezetői pozíciókba kiválasztott emberek az egyik legfontosabb sikertényezője a szervezet jövőjének. Ha nem jó kapitány kerül a hajó fedélzetére, gyorsan úgy járhat, mint a Titanic. Két fő típus jelenhet meg a hierarchia tetején...
Munkaerőhiány… valóban?!
2019.01.26

Fogalomzavart érzek a levegőben. Mit nevezünk munkaerőhiánynak? Nekem ez lenne a logikus kifejtése ennek a fogalomnak, szinte már idilli: mindenki dolgozik, és az erőtől duzzadó gazdasági helyzetben a cégek nem találnak embert a meghirdetett pozíciójukra. Kész, elfogytak, más országból kellene „importálni” embereket, vagy már az iskolában lévő diákokat foglalkoztatnák részmunkaidőben, esetleg nyugdíjasokat visszahívni a munkahelyekre. Tényleg erről lenne szó?! Erősek a kétségeim...
Elégedett munkaerő nélkül elégedett ügyfél sincs
2019.01.24

Legkevesebb minden harmadik magyar tapasztalta már, hogy egy szolgáltató munkatársa maga sem szívesen ajánlotta a terméket, amit épp eladni készült. A nem elkötelezett munkaerőnél kevés gyorsabban és károsabban ható tényező van egy vállalat megítélése tekintetében, a valóban ügyfélközpontú szemlélet beemelése a szervezeti kultúrába azonban közel sem egyszerű feladat. Ugyanakkor nem is lehetetlen.